چگونه سئو را آموزش ببینیم؟
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پس فراموش نکنید که نمی توان نسخه ای یکسان برای همه ی سایت ها در نظر گرفت. محتوای جدیدی که مطابق با استانداردهای موضوعی است که کاربران به دنبال آن هستند. اگر شما یک کسب و کار نوپا دارید این سختی برای شما به مراتب بیشتر می‌شود.


مثلا اگر در زمیکه طراحی لباس فعالیت کنید گوگل در جستجو های مرتبط با طراحی لباس به سایت شما نسبت به سایت های دیگر و عمومی تر اهمیت بیشتری می دهد. تحقیق کلمات کلیدی هدف تان یکی از مراحل اصلی در جهت درک نحوه ورود به صفحه اول گوگل در عرض چند ساعت است.

ببینید همه صفحاتش دارای محتوای خوبی هستند اما همیشه تو نتایج گوگل فقط صفحه اولش نمایش داده میشه. هر روز میلیون‌ها جستجو در موتورهای جستجو توسط کاربران انجام می‌گیرد که بیش از ۷۰٪ آن در گوگل انجام می‌گیرد.

بهترین راه برای ادامه این است که ابتدا دامنه خود را تمیز کنید یا شاید از ابتدا با یک دامنه جدید شروع کنید. فرمول جادویی برای تضمین قرار گرفتن سایت در نتایج گوگل و کاهش زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل وجود ندارد و هیچ فردی هم نمی تواند به شما دقیق بگوید رسیدن به صفحات اول چقدر طول آموزش سئو تسمینو می کشد.

یکی دیگر از عواملی که بر زمان لازم برای رسیدن و حضور در صفحه اول گوگل تأثیر می گذارد نوع محتوا است. مدتی گوگل را فراموش کنید – در موردرتبه گوگل وسواس نداشته باشید و مدام رتبه خود را چک نکنید ، این کار شما را کلافه می کند و به اشتباه می اندازد.

جهت انجام این کار باید محتوای رقبای خود را در آن کلمه کلیدی بررسی نمود که به راحتی می توان با یک سرچ ساده و بررسی محتوای چند سایت اول در نتایج گوگل به این مهم که این وبسایت ها چه موضوعاتی را در محتوای خود پوشش داده اند، دست یافته و چارچوب کاری برای ما مشخص خواهد شد. پس از کسب جایگاه مناسب و حضور در صفحه اول گوگل کار شما تمام نمیشود. شما باید همچنان برای حفظ این جایگاه تلاش کنید. برای دست یابی به این مهم فعالیت های زیر ضروری است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع می توانید به صفحه آموزش تولید محتوا در وب سایت آکادمی وبسیما مراجعه کنید.

منبع: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: چگونه سئو را آموزش ببینیم ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: